000 | 01238nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 221027s2022 sp ||||d |||| 00| 0|glg d | ||
017 | _aVG 400-2022 | ||
020 | _a9788411101493 | ||
080 | _a821.134.4-93"20" | ||
080 | _aXN | ||
100 | 1 |
_aCostas, Ledicia _d(1979-) _eaut _9270369 |
|
245 | 1 | 2 |
_aA lebre mecánica _c/ Ledicia Costas |
260 |
_aVigo _b: Xerais _c, 2022 |
||
300 |
_a134 p. _c; 21 cm |
||
490 | 1 |
_a(Fóra de xogo _v; 202) |
|
520 | 3 | _aAs cousas entre Nana e Corvo ultimamente non van nada ben. Conseguiran construír un mundo onde compartían todo: películas, música, manga, videoxogos... Non querían separarse nunca. Mais iso era antes. Agora Corvo desaparece durante horas e non conta onde vai. Cando Nana lle pregunta que lle pasa, enfádase. No seu grupo de amigos ninguén comprende que lle sucede. Desde que empezou a ir en serio coas apostas semella outro. O que antes era pura diversión converteuse nun pesadelo. Case sen decatarse, Corvo acaba metido nunha rede de problemas da que semella imposible saír. | |
650 | 7 |
_aLudopatía _981157 |
|
650 | 4 |
_aLiteratura galega contempánera _9270370 |
|
650 | 7 |
_amuller _9270371 |
|
650 | 7 |
_aAdolescencia _vNovelas _917547 |