000 01238nam a2200241 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 221027s2022 sp ||||d |||| 00| 0|glg d
017 _aVG 400-2022
020 _a9788411101493
080 _a821.134.4-93"20"
080 _aXN
100 1 _aCostas, Ledicia
_d(1979-)
_eaut
_9270369
245 1 2 _aA lebre mecánica
_c/ Ledicia Costas
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2022
300 _a134 p.
_c; 21 cm
490 1 _a(Fóra de xogo
_v; 202)
520 3 _aAs cousas entre Nana e Corvo ultimamente non van nada ben. Conseguiran construír un mundo onde compartían todo: películas, música, manga, videoxogos... Non querían separarse nunca. Mais iso era antes. Agora Corvo desaparece durante horas e non conta onde vai. Cando Nana lle pregunta que lle pasa, enfádase. No seu grupo de amigos ninguén comprende que lle sucede. Desde que empezou a ir en serio coas apostas semella outro. O que antes era pura diversión converteuse nun pesadelo. Case sen decatarse, Corvo acaba metido nunha rede de problemas da que semella imposible saír.
650 7 _aLudopatía
_981157
650 4 _aLiteratura galega contempánera
_9270370
650 7 _amuller
_9270371
650 7 _aAdolescencia
_vNovelas
_917547